دستگاه شیرینگ پک تونلی

دستگاه شیرینک پک جهت بسته­بندی و کشیدن شیرینک و سلفون به دور محصول جهت محافظت بکار میرود . این دستگاه مناسب جهت پک کردن انواع جعبه و کارتن (شیرینی، شکلات، چای، محصولات آرایشی و بهداشتی، دارو و غیره) کتاب و مجلات، بسته بندی ظروف یکبار مصرف، مواد غذایی، قطعات خودرو، محصولات صنعتی و غیره می باشد. و در دو مدل نیمه اتومات یا دستی و اتومات ساخته میشود .

ماشین سازی به آفرین طراح و سازنده دستگاه های بسته بندی شرینگ پک اتومات و نیمه اتومات

شرینک پک

این دستگاه محصولات را به صورت تکی و یا چند عددی به وسیله نایلون شیرینک، جهت حفاظت سهولت حمل و نقل برای تولید کنندگان، افزایش نفوذ ناپذیری و ماندگاری بهتر جهت عرضه به فروشگاه ها و یا صادرات محصول بسته بندی می نماید. دستگاه شیرینگ پک تونلی معمولا در پایان خط تولید و بسته بندی محصولات جهت ورود به بازار مورد استفاده قرار میگیرد .

به وسیله این دستگاه می توانید جلوه زیباتری از محصولات را به مشتریان خود عرضه نمایید. همچنین می توانید توسط این دستگاه یک تبلیغ ارزان به وسیله ی نایلون های شیرینک چاپی خود ، برای ارسال محصولات که ظاهری شکیل تر و تبلیغات شرکت جهت تبلیغات خاموش خود استفاده نمایید . این روش از ارزان ترین روش ها برای تبلیغ کالای شما می باشد که به طور کلی منجر به دیده شدن هر چه بیشتر و بهتر محصولات شماست، شکل گیری تصویر ذهنی مثبت از برند شما در ذهن مخاطبانتان و در نهایت افزایش فروش محصولتان می گردد. شما می توانید با یک هزینه بسیار پایین نسبت به سایر روش های بسته بندی از این دستگاه استفاده کنید و ظاهر محصول خود را زیباتر و فروش خود را ارتقا دهید. ویژگی نایلون شیرینک این است که این نوع نایلون با حرارت دیدن به راحتی جذب محصول بسته بندی شده می گردد. موارد استفاده از این دستگاه می تواند در تمامی صنایع از جمله صنعت غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی و غیره باشد.

نحوه عملکرد دستگاه شیرینگ پک

نایلون شیرینک مورد استفاده در این دستگاه از جنس پلی اتیلن سبک با ترکیب چند ماده دیگر از گروه پلی اتیلن می باشد. ویژگی بسیار مهم نایلون شیرینک این است که این نوع نایلون به راحتی با حرارت جذب محصول می گردد، هوایی دمیده شده توسط فن در داخل تونل حرارتی دستگاه مانع از ایجاد حباب و برآمدگی در نایلون شیرینک می شود. نحوه عملکرد کلی این دستگاه در تمامی نمونه های آن به گونه ای است که ابتدا نایلون شیرینک به دور محصول یا به وسیله دستگاه دوخت مجزا یا دستگاه دوخت خود دستگاه به دور محصول، دوخت می خورد. سپس محصول توسط نوار نقاله ی دستگاه وارد تونل حرارتی شیرینک پک شده و نایلون را جذب محصول نموده و آن را پک می کند.

انواع رول های دستگاه شرینک پک

  • رول ساده یا روده ای
  • رول های بغل باز شو (مناسب برای دستگاه شیرینک پک کابینی)
  • رول های تک لا (مناسب برای دستگاه شیرینک تونلی)

انواع دستگاه های شرینک پک

  • دستگاه شرینک پک کابینی : مناسب برای پک کردن محصولات کوچک
  • دستگاه شرینک پک تونلی : مناسب برای پک کردن محصولات بزرگ و کوچک
  • دستگاه لیبل شرینک:  مناسب برای شیرینک کردن لیبل بر روی بطری به وسیله ی تونل حرارتی

دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینگ دستی جهت بسته بندی جعبه و یا کارتن های کوچک و ظروف غذا و بسته بندی شیرینی و شکلات و در رستوران و یا شیرینی فروشی میباشد و به دلیل مصرف کم انرژی و کوچک بودن بسیار مقرون به صرفه می باشد این دستگاه بسته بندی کوچک و ارزان میباشد و بصورت دستی عمل می نماید و مشتریان در هر صنفی می توانند به راحتی با آن کار کنند در ضمن اپراتوری و تعمیر و نگهداری آسان از مزایای آنها میباشد. دستگاه شیرینگ دستی دارای یک کابین حرارتی میباشد که بسته پس اینکه سلفون به دور بسته دوخت و برش گردید فن حرارتی داخل کابین به کار می افند و نایلون را بدور محصول وکیوم می کند . شیرینگ دستی یا همان شیرینگ پک کابینی از پر فروش ترین دستگاه های بسته بندی به شمار می رود که در اکثر رستوران ها و شیرینی فروشی ها و فسفودی ها جهت بسته بندی مواد غذایی ، بسته بندی غدا  ، بسته بندی جعبه شیرینی قابل استفاده می باشد.

دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک

دستگاه شیرینگ نیمه اتوماتیک بیشتر جهت بسته بندی کالاهای صنعتی با تیراژ متوسط کاربرد دارد. معمولا بیش از نیمی از کارخانجات تولیدی کشور از مدل های نیمه اتوماتیک برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند این دستگاه ها دارای جک جلو برنده و نگهدارنده می باشند و در  دستگاه شیرینگ پلی اتیلن کاربرد بیشتری دارند. این دستگاه ها در دو مدل دوگانه سوز(برقی -گازسوز) و برقی تولید میگردند . شیرینگ نیمه اتوماتیک یکی از پرکاربردترین دستگاه های بسته بندی در کارخانجات تولیدی می باشد . در طراحی این دستگاه سعی شده به قیمت تمام شده توجه خاصی شود و همچنین عملکرد آن برای اپراتور بسیار راحت باشد و در ضمن بتوان به راحتی چند مدل متفاوت از محصولات را با یک دستگاه واحد بسته بندی نمود .

دستگاه شیرینگ اتوماتیک

دستگاه شیرینگ اتوماتیک از دستگاه های بسته بندی نهایی است که بصورت فول اتوماتیک در خط تولید قرار می گیرند. این مدل دستگاه بسته به چیدمان خطوط تولید طراحی و ساخته می شوند و با توجه به سرعت و حجم بسته بندی هر بسته در دقیقه و یا ساعت اندازه گیری می گردد. دستگاه تمام اتومات بیشتر مناسب کارخانجات بزرگ و شرکت هایی است که خطوط پیوسه دارند و دپوی محصول در انتهای خط بسته بندی وجود ندارد و مستقیم پس از بسته بندی اولیه و بدون وقفه بسته بندی نهایی می گردد. دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک مناسب تولیدات با ابعاد و اندازه یکسان می باشند و در صورتی که یک یا دو محصول با سرعت بالا بخواهد بسته بندی شود مناسب است و در صورتی که تنوع محصولات بالا است میبایست از مدل های دیگر استفاده نمود .

دستگاه شیرینگ اتوماتیک

محصولات دیگر


Call Now Buttonمشاوره