دستگاه پاکت پرکن

دستگاه پاکت پرکن یا ولو بگ جهت پرکردن مواد پودری مانند سیمان ، گچ ، چسبهای کاشی و سرامیک پودری ، داخل کیسه و پاکت های کاغذی تیپ ولودار از وزن ۱۰ الی ۵۰ کیلوگرم طراحی شده است. این دستگاه میبایست از طریق یک دستگاه انتقال پودر مارپیچی به میکسر یا سیلو متصل گردد تا مواد پودر بطور یکنواخت و پیوسته به داخل قیف یا مخزن دستگاه کیسه پرکن انتقال داده شود .

ماشین سازی به آفرین طراح و سازنده دستگاه های کیسه پرکن ولودار و وزنی اتومات و نیمه اتومات میباشد

دستگاه پاکت پرکن

 دستگاه پاکت پرکن کارکرد بسیار ساده ای دارد ،  به طوری که اپراتور تنها با قرار دادن پاکت چاکدار به داخل نازل و فشار دادن پدال یا میکروسویچ اقدام به پرکردن حجم یا وزن مشخصی می­نماید. سیستم فشار باد طراحی شده در این دستگاه وجه متمایز این دستگاه با نمونه ­های مشابه می­ باشد، به گونه­ای که از ایجاد انباشته شدن پودر و ایجاد تونل به داخل مخزن هنگام پر کردن جلوگیری می­نماید.

مشخصات فنی دستگاه پاکت پرکن

  •  قطع کن اتومات
  • نگهدارنده پاکت
  • صفحه نمایشگر نشان دهنده وزن
  • الکتروگیربکس دو دور مجهز به اینورتر
  • قابلیت نصب به سیلوی اصلی
  • تمامی اجزاء در تماس با مواد از جنس استیل

دستگاه کیسه پرکن

دستگاه کیسه پرکن برای بسته بندی کیسه های حاوی پودر طراحی شده و اوزان ۵ الی ۵۰ کیلوگرم را پر می کند. استفاده از جکهای پنوماتیک در قسمت خروجی برای گرفتن کیسه و لودسل و نمایشگر بر روی دستگاه جهت تنظیم وزن مورد نظر از مشخصه های اصلی دستگاه کیسه پرکن میباشد .کار با این دستگاه بسیار ساده است. به طور کلی این دسته از تجهیزات به گونه ای طراحی شده اند تا تمامی کیسه ها از وزن و ویژگی های یکسانی برخوردار باشند.

دستگاه کیسه پرکن پودری در بسته بندی مواد پودری و گرانولی مهمترین دستگاه است و برای موادی مانند آرد ، سیمان ، کود های شیمیایی ، ادویه جات در اوزان ۵ تا ۵۰ کیلوگرم مورد استفاده قرار می گیرد این دستگاه برای پركردن كیسه های دهان باز، كه دارای حداقل عرض دهانه ۲۰ سانتیمتر باشند، طراحی شده است. قابلیت اتصال به دستگاه بالابر پودری میباشد.

 خصوصیات دستگاه پرکن کیسه

  1. مناسب جهت پرکردن مواد پودری و گرانول  
  2. توزین دیجیتال
  3. دقت كیسه گیری ۵۰ ± گرم
  4. حجم مخزن توزین ۱۰۰ لیتر
  5. تنظیم دستگاه بطریقه نرم افزاری
  6. کالیبراسیون وزن بصورت نرم افزاری
  7. مجهز به کیسه شمار
  8. نصب آسان
  9. دارای نمایشگر وزن
  10. اپراتوری آسان
  11. برق مصرفی ۳PH/380V/50HZ/5KW
  12. قابلیت اتصال به دستگاه بالابر پودری

توزین کیسه

سیستم کنترلی به کار رفته در دستگاه به گونه ای طراحی شده تا استفاده از سیستم توزین وزنی لودسل ها به خوبی در تعامل بوده و به این ترتیب در پر کردن کیسه ها از دقت و سرعت کافی برخوردار باشد.

صفحه نمایش دستگاه

دستگاه های کیسه پر کن به منظور کنترل وزن از یک صفحه نمایش تشکیل شده اند. به کمک صفحه نمایش می توان اطلاعاتی از قبیل تعداد کیسه های پر شده ، وزن کیسه ها، مشکل به وجود آمده در سیستم و بسیاری از اطلاعات دیگر را در اختیار اپراتور قرار دهد. عملیات کالیبراسیون و تنظیم دستگاه کیسه پرکن نیز به وسیله صفحه نمایش به کار رفته در آن انجام می پذیرد.

مشخصات فنی دستگاه پاکت پرکن

Call Now Buttonمشاوره