شرکت ماشین سازی به آفرینمشاهده شده توسطCustomersonJan 6. بسته بندی,ماشین سازی به آفرین,ماشین آلات بسته بندی,بسته بندی مواد غذایی,بسته بندی ماشین آلاتماشین سازی به آفرین طراح و سازنده دستگاههای بسته بندی خطوط کامل مایعات و پودر رتبه:5.0

ماشین سازی به آفرین طراح و سازنده دستگاههای بسته بندی خطوط کامل مایعات و پودر|شرکت ماشین سازی به آفرین

ماشین سازی به آفرین طراح و سازنده ماشین آلات بسته بندی مایعات و دستگاههای بسته بندی پودر سازنده انواع ماشین الات بسته بندی پرکن خطی جهت مایعات غلیظ ، نیمه غلیظ و رقیق و سازنده انواع دستگاه بسته بندی پودر

ماشین سازی به آفرین طراح و سازنده دستگاههای بسته بندی خطوط کامل مایعات و پودر


استخدام در به آفرین
نام/شرکت
تلفن/فکس
ایمیل
پیغام
بازدید روز ۶۱۴
بازدید دیروز ۱۰۶۷
بازديد ماه ۱۲۳۵۳
كل بازديدها ۱۵۰۷۴۵۵

ماشین سازی به آفرین طراح و سازنده دستگاههای بسته بندی خطوط کامل مایعات و پودر


 

 

ماشین سازی به آفرین طراح و سازنده ماشین آلات  بسته بندی مایعات غلیظ ،

نیمه غلیظ و رقیق . سازنده انواع دستگاههای بسته بندی پودر خطوط کامل مایعات و پودر 

 

 دارای گواهینامه های بین المللی  

 مدیریت کیفیت              ISO 9001 : 2008

 رضایت مندی مشتری        ISO 10002 : 2004  

   

طراح و سازنده انواع مخازن تک جداره و دوجداره و سه جداره صنایع غذایی، صنایع دارویی و صنایع شیمیایی

ساخت انواع ماشین الات پرکن  مایعات رقیق، غلیظ و اسید با راندمانهای مختلف. 

ساخت انواع دستگاه میکسر پودر از ظرفیت 100 لیتر تا 10000 لیتر با بهترین حالت میکس.

بسته بندی علمی است میان رشته ای از جمله طراحی صنعتی، گرافیک، چاپ و مهندسی صنایع. بسته بندی به عنوان اولین وسیله ارتباط بصری با مخاطب محسوب می شود. بسته بندی به معنای تهیه ظرف محافظ یا سیستمی که سلامت کالا را  در فاصله تولید تا مصرف حفظ کند و آن را از ضربات، صدمات، لرزش، فشار و ارتعاش، مصون نگه دارد .

تولید کنندگانی که درصدد طراحی و تهیه جدیدی هستند باید به این نکته توجه کنند که اگر برداشت دقیقی از گروه هدف (مشتری) در ذهن داشته باشد مطمئنا شاهد رشد تولید و سود ناشی از آن می شوند. یک بسته بندی خوب هم باید با روحیه کالا هماهنگ باشد و هم باید عنصری و ابتکاری در خود داشته باشد تا بتواند خریدار را جلب کرده و در یاد او بماند. در بسته بندی اگر پوشش حفاظتی در حد کفایت نباشد، کالا از نظر فیزیکی آسیب می بیند. اگر پوشش، اطلاعاتی نادرست داشته باشد، اعتماد مخاطب (خریدار ) از بین می رود.

بسته بندی می تواند به کسب یک  شناخت کلی از محصولات  مختلف توسط مصرف کننده کمک کند که آرم یا نام شرکت مربوطه بیشترین وظیفه را در این میان به عهده دارد. اولین و نزدیک ترین ارتباط بصری مشتری با کالا از طریق بسته بندی است. بسته بندی نامناسب، بر روحیه جامعه مصرف کننده تاثیر نامطلوبی بر جای می گذارد. بطوری که استنباط مصرف کننده از محصول، با بسته بندی نامناسب مانند تاثیر رفتار فروشنده بی حوصله در آخر وقت کار روزانه است، که اغلب از نظرروانی موجب رنجش خاطر مشتری می گردد؛ اما بسته بندی نامناسب از طریق ارتباط بصری اطالاعات کاملی را در مورد محصول و تولید کننده به مخاطب یا مصرف کننده منتقل می کند.

بسته بندی علاوه بر قابلیت حمل و نقل، با نوآوری می تواند در زمینه های تکنیکی، هنری و ارتباطی، کالا را برای بازار جذاب و قابل جلب توجه کرده و از این نقطه نظر میان کالا و مصرف کننده رابطه نوینی برقرار سازد، کمتر پدیده ای ارتباطی مانند بسته بندی، دو ویژگی جاذبه فردی و اجتماعی را توأم با خود به همراه دارد. در تعریفی سیستماتیک، بسته بندی را می توان پوششی از یک سیستم دانست که کالا نامیده می شود و کالا عبارت است از دانشی که توسط انرژی در جرم ثابت شده است؛ از طرف دیگر هر سیستمی که محتوای دانش است به ناچار دارای دو نوع پوشش نیز می باشد؛ یکی پوشش حفاظتی و دیگری پوشش ارتباطی-اطلاعاتی.

هدف از بسته بندی کردن این است که همزمان نگهداری آنها افزایش یابد و هم بطور کلی از خطر عوامل فساد درونی و بیرونی و اکسایش حفظ شود.


 

 

برای مشاهده فیلم کلیک کنید.

 


 

 

 

 



 

 

 

 

   


 



 


  

 

 

 

 

 


لینک های مرتبط
بسته بندیReviewed bygoogle onSeptember 12.بسته بندیماشین الات بسته بندی5.0