دستگاه میکسر مایعات استیل

میکسرها جهت ترکیب ، هموژن و مخلوط کردن دو یا چند نوع مواد مایع یا پودر با یکدیگر استفاده میشوند . یک میکسر می‌تواند شامل هر دستگاهی که مواد را مخلوط‏‏ یا همگن ‌کندباشد. میکسرها توانایی ترکیب کردن هر مایع یا جامدی را دارند تا در نهایت ماده مورد نیاز را تولید کنند. به طور استاندارد یک میکسر دارای یک محفظه یا مخزن اصلی بوده و با تیغه یا پره ، مواد داخل آن مخلوط می‌شود.

ماشین سازی به آفرین سازنده انواع میکسر های مایعات و پودری در ظرفیتهای مختلف میباشد .

استفاده از دستگاه میکسر مایعات سبب می شود کیفیت ، راندمان و سرعت کار در واحد هایی که محصولاتی در فاز مایع تولید می کنند بیشتر شود. امروزه طیفی از کارخانه ها را می توان یافت که از دستگاه میکسر مایعات استفاده می کنند. برای نمونه می توان به کارخانه های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و صنایع غذایی و دارویی اشاره کرد.

دستگاه میکسر مایعات استیل

اغلب میکسرها به علت ماهیت بهداشتی و مقاومت در برابر خوردگی، از فولاد ضد زنگ ساخته می‌شوند. مواد دیگری که ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد آهن یا پلاستیک است.

صنایعی از قبیل کشاورزی، شیمیایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی از میکسرها برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. این محصولات عبارتند از پلی اورتان، سیلیکون، فرآورده‌های نفتی، خمیر دندان، مواد شوینده، شامپو، ویتامین ها، لوسیون، کرم، پماد، شیره گیاهی، شربت، دارو، مواد شیمیایی خشک و مرطوب، بیودیزل و سیمان

تعداد جداره های بدنه میکسر استیل

مخازن استیل متناسب با نیاز مشتری در ۳ مدل تک جداره ، دو جداره و سه جداره طراحی و ساخته میشوند ، از استیل با گرید ۳۰۴ میتوان به عنوان محفظه نگهداری مواد غذایی، مواد لبنی، محلول های استریزه، مواد شیمیایی با خواص خوردگی متوسط استفاده نمود. بیش از نیمی از تولید استیل جهان با رده ۳۰۴ در بازار عرضه می گردد.

میکسر مایعات استیل تک جداره

مخازن استیل تک جداره یکی از پر مصرف ترین نوع از این محصول میباشد . این مخزن  از ظرفیت ۵۰۰ لیتر تا ۱۵۰ متر مکعب قابل تولید و استفاده است  و جنس ورقه مخازن تک جداره تفاوتی ندارد و بسته به نیاز مشتری میتواند با ورقه ۳۰۴ یا ۳۰۱۶ تولید شود .

مخازن استیل تک جداره برای نگهداری محصولات غذایی ،دارویی و مواد شیمیایی که دارای PH خنثی هستند و نور گرمای محیط و آفتاب بر روی مواد داخل مخزن تاثیر نمیگذارد مورد استفاده قرار میگیرد. تولید مخازن تک جداره پیش از هرچیز باید با توجه به مقدار لیتراژ باید از وزن مناسب نیز برخوردار باشد تا به بدنه مخزن فشار وارد نشود .

میکسر مایعات استیل دو جداره

برخی از مواد نباید با دمای آنها تغییر کند در نتیجه مخازنی که برای آنها در نظر گرفته میشود باید دارای جداره ای جدا برای عایق کردن جداره داخلی استفاده شود که از برودت دما به بیرون جلوگیری کند . برخی از مواد نیز وجود دارند که به حالت گرم یا سرد تولید و مصرف میشوند در نتیجه نباید دمای آنها تغییر پیدا کند که موجب تغییر شکل ظاهری و بافت مواد موجود در مخزن میشود .

برای عایق کردن مخازن دوجداره از موادی مانند : پشم شیشه ، پشم سنگ و سایر عایق های حرارتی استفاده میشود .

میکسر مایعات استیل دو جداره

مشخصات و امکانات میکسر مایعات

  • همزن متناسب با نوع مواد
  • استفاده از بافل
  • دریچه منحول
  • سایت گلاس
  • لایت گلاس
  • گیج فشار
  • نردبان
  • آبنما
  • تابلو برق

معرفی میکسر هموژنایزر 

 میکسر هموژنایزر یا میکسر برش بالا، میکسرهای روتور استاتور، هم شناخته می شود . نوعی میکسر مایعات میباشد که به منظور تبدیل ذرات درشت به ذرت ریزتر و همگین سازی مواد به صورت یکدست و همچنین میکس مایعات برای توزیع یکسان دو فاز در یکدیگر مورد استفاده قرار میگیرید. این دستگاه با ایجاد تکان های شدید با پراکندن ذرات جامد در مایع ، امولسیون ، سوسپانسیون یا محلول کامل ایجاد کرده ، بدین ترتیب عملیات همگن سازی یا یکنواخت کردن ماده را انجام میدهد .

میکسر هموژنایزر کرم

مکانیزم این دستگاه میکسر برش بالا به وسیله مجموعه ای است که با مکانیزم استاتور-روتور طراحی شده اند . در این سیستم استاتور به صورت ثابت است و روتور نیز متحرک می باشد، زمانی که روتور در حال کار کردن است همه مایعات و جامداتی که در اطرافش وجود دارد به داخل می کشد و آنها را به شکل شعاعی بوسیله منافذ استاتور به مخزن برمی گرداند و در طی انجام این فرایند بخاطر برش شدید،ذرات مایع و جامد ریز می شوند و یک مخلوط بسیار همگن بدست می آید.

قیمت میکسر استیل مایعات

قیمت میکسر استیل مایعات

قیمت میکسر های مایعات از جنس استیل یکی از اصلی ترین دغدغه خریدارن این محصول می باشد. ورق های استیل بدلیل وجود عناصری در ترکیبات آن مانند نیکل ، کروم و مولیبدن باعث مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی و خورندگی میباشد و در نتیجه از قیمت بسیار بالاتری نسبت به آهن و پلاستیک برخوردار هستند . بطور کلی عوامل تاثیر گذار بر قیمت میکسر مایعات استیل عبارت میباشد از : ظرفیت مخزن میکسر ، ضخامت ورق بدنه و عدسی مخزن استیل ، آلیاژ استیل بکار رفته در ساخت مخزن و تجهیزات جانبی مورد نیاز مانند ( منحول ، ساید گلاس ، همزن ، نردبان، آبنما ) میباشد . لطفا جهت مشاوره ساخت و اطلاع از قیمتها با ماشین سازی به آفرین تماس بگیرید .

محصولات دیگر


Call Now Buttonمشاوره