دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی

دستگاه پرکن مایعات غلیظ سیلندر پیستون جهت پرکردن مایعات غلیظ و نیمه غلیظ مناسب می باشد . این دستگاه معمولا با قابلیت پرکردن مایعات از حجم ۵۰ cc الی ۴۰۰۰ cc مناسب ترند. ماشین سازی به آفرین سازنده انواع دستگاه پرکن سیلندری خطی بصورت اتومات و نیمه اتومات از یک تا ده نازل خطی با احجام مختلف می باشد.

دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی

همانطوریکه از اسم این دستگاه پیداست مکانیزم پرکردن مایعات در این دستگاه توسط پیمانه کردن بوسیله حجم سیلندر و هدایت مایع به ظرف توسط پیستون میباشد .

شکل هندسی ظرف تفاوت چندانی برای پرکردن توسط این دستگاه ندارد . حجم ظروف بین پنجاه الی چهار هزار سی سی در بهترین عملکرد دستگاه میباشد.

دستگاه دارای نوار نقاله مجهز به اینورتر جهت تنظیم دور ریل و تعداد سیلندرهای زوج از دوسیلندر تا ده سیلندر بنا به سفارش مشتری ساخته میشود کاربرد پرکن سلیندر پیستونی جهت مایعات غلیظ و نیمه غلظ میباشد حجم دستگاه براساس مقدار حجم ظرف طراحی و ساخته میشود بطور مثال برای پرکردن ظروف یک لیتری حجم سیلندر ۱۰۰۰ سی سی ساخته می‌شود که دستگاه را میتوان از ۱۰۰ الی ۱۰۰۰ سی سی تنظیم کرد و بکار گرفت بدنه ، روکش و سیلندر و پیستون تماما ازجنس استیل ۳۰۴ ، دستگاه اتومات سیلندر پیستون دارای سه متر نوارنقاله می‌باشد مجهزبه اینورتر جهت تنظیم دور موتور، تابلو برق مجهز به PLC   و صفحه نمایشگراست.

دستگاه پرکن مایعات سیلندر پیستونی

این دستگاه قابلیت پرکردن مایعات غلیظ براساس حجم سیلندر میباشد.

بطور مثال :
  • سیلندر ۵۰۰ سی سی از ۵۰ الی ۵۰۰ سی سی
  • سیلندر ۱۰۰۰ سی سی از ۵۰ الی ۱۰۰۰ سی سی

مشخصات فنی دستگاه پرکن مایعات غلیظ سیلندر پیستونی

  • شاستی از قوطی آهن یا استیل (۶۰*۶۰)
  • سیلندرهای از جنس استیل ۳۰۴ یا ۳۱۶ از لوله مانیسمان استیل
  • مکانیزم حرکت سیلندر های لنگ یا سروو موتور میباشد
  • روکش کاور استیل ۳۰۴ نگیر
  • مخزن ۲۰۰ لیتری استیل ۳۰۴ نگیر
  • دارای سه متر نوار نقاله استیل مجهز به اینورتر جهت تنظیم دور موتور
  • دکل پنوماتیک
  • تابلو برق از جنس پلی استر مجهز به PLC

موارد استفاده دستگاه پرکن مایعات غلیظ سیلندر پیستونی

موارد استفاده دستگاه سیلندر پیستونی تمام اتومات برای مایعات غلیظ و نیمه غلیظ دارویی، غذایی مثل سس و نوشیدنی ها، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی، انواع شوینده ها، رنگ و رزین، مایع ظرفشویی، شامپو، مواد شیمیایی ساختمانی، رنگ نساجی، روغن موتور، پتروشیمی و غیره می باشد .

کلیه تنظیمات دستگاه به جز ارتفاع بطری و فاصله نازل ها از روی صفحه نمایشگر دستگاه قابل تنظیم توسط سیستم PLC و HMI لمسی و کنترلر وزن می باشد. برق مصرفی دستگاه تک فاز برق شهری می باشد. جنس تابلو از استیل استنلس ۳۰۴ نگیر، ضد زنگ که خورده نمی شود و کاملا متناسب با قوانین سازمان غذا و دارو می باشد. دستگاه دارای نوار نقاله ۴ متری می باشد که از جنس استیل است (اگر شکل بطری به گونه ای نباشد که قابلیت ایستایی بر روی نوار نقاله را داشته باشد به علت شکل بطری که ممکن است بر روی نوار نقاله بیافتد نیاز است نوار نقاله قرار گیری بطری برای دستگاه ساخته شود.

قیمت دستگاه سیلندر پیستون

قیمت دستگاه سیلندر به عوامل متعدد مانند ، تعداد سیلندر ، حجم سیلندر ، مکانیزم سیلندر ، لنگ یا سروو موتور ، ملزومات و تجهیزات تابلو برق بستگی دارد ، لطفا جهت مشاوره و اطلاع از قیمتها با ما تماس بگیرید .

محصولات دیگر


Call Now Buttonمشاوره