آسیاب غلتکی | فشاری

آسیاب غلتکی | فشاری ،اسیاب،آسیاب غلتکی،اسیاب غلتکی،دستگاه آسیاب غلتکی، دستگاه اسیاب غلتکی،آسیاب فشاری، آسیاب غلتکی فشاری، غلتکی فشاری، اسیاب فشاری

ماشین غلتكی | فشاری (Roller – pressure Mashin)

در آسیاب غلتكی نشان داده شده در شكل ۲، جامدات بین غلتك های استوانه ای عمودی و حلقه سندان ساكنیا حلقه حامل گیر می افتند. غلتك ها با سرعت های متوسط در یك مسیر دایره ای حركت میكنند. خیش ها كلوخه های جامد را از ته آسیاب بالا می برند و آنها را بین حلقه وغلتك ها هدایت می كنند، و در آنجا كاهش اندازه انجام می شود. محصولات توسط جریانهوا از آسیاب بالا می برند و آنها را بین حلقه و غلتك ها هدایت می كنند، و در آنجاكاهش اندازه انجام می گیرد. محصولات توسط جریان هوا از آسیاب خارج و به طرف جداسازطبقه بندی كننده هدایت می شوند.

ریبون بلندر

در این جداساز، ذرات با اندزه های بیش از حد مجازبرای كاهش بیش تر به آسیاب بر می گردند. در آسیاب جامی و در بعضی آسیاب های غلتكی،جام یا حلقه حركت می كند؛ غلتك ها روی محورهای ساكنی كه عمودی یا افقی اند میچرخند. آسیاب هایی از این نوع بیش ترین كاربرد را برای كاهش اندازه سنگ آهك، كلینكرسیمان، و ذغال سنگ دارند. آنها تا ۵۰۰ ton/h را پودر می كنند. با استفاده از طبقه بندی، محصولات ریزی به دست می آید كه ۹۹ درصد آنها از غربال با مش ۲۰۰ می گذرد.

محصولات دیگر


Call Now Buttonمشاوره