دستگاه مخلوط کن پودر

دستگاه مخلوط کن پودر یا میکسر افقی بهترین دستگاه جهت مخلوط کردن انواع پودرهای خوراکی و شیمیایی و صنعتی که دارای دانه بندی یکسان و همگون هستند می باشد. مخلوط کن پودرهای مانند شکر، آرد ، بکینگ پودر ، پودر شربت ، قهوه و نسکافه ،انواع کود NPK ، صنایع شیمی ساختمان ، انواع چسب پودر و خمیری ، سیمان ، گچ و دهها پودر دیگر قابل استفاده میباشد .

ماشین سازی به آفرین سازنده دستگاههای مخلوط کن پودر عمودی و افقی قابل استفاده در صنایع دارویی ، صنایع غذایی و شیر ، صنایع شیمایی ، صنایع آرایشی و بهداشتی در ظرفیتهای یکصد لیتر الی پنج هزار لیتر از جنس آهن و استنلس استیل بنا به سفارش و نیاز مشتری میباشد.

مخلوط کن پودر

مشخصات فنی دستگاه مخلوط کن پودری

  1. دستگاه از جنس استنلس استیل یا تمام آهنی
  2. درب سه تکه یا یک تکه
  3. دارای دریچه تخلیه دستی یا اتومات
  4. قابلیت نصب و کوبل به دستگاه بالابر پودر روی
  5. دارای گیربکس سه محور طرح روسی
  6. دارای الکتروموتور ژن تبریز
  7. ظرفیت دستگاه از یکصد لیتر الی پنج هزار لیتر
  8. قابلیت نصب اسانس پاش

محاسبه ظرفیت دستگاه مخلوط کن پودر

با توجه به اینکه جرم حجمی و دانسیته موادیکه نیاز به مخلوط شدن دارند ، روش محاسبه ظرفیت مخلوط پودر لیتر می باشد یعنی دستگاه متناسب با ظرفیتی لیتری ساخته می شود. و فضایی که پودر با توجه به جرم حجمی اشغال می کند . و رعایت حداقل و حداکثرهای ظرفیت پذیری مخلوط کن جهت داشتن یک میکس همگون . مخلوط کن های پودر معمولا از جنس آهن یا استیل که در صنایع لبنی،دارویی و شیمیایی ،مواد دارای خورندگی میباشند از گریدهای ۳۰۴ یا ۳۱۶ استیل به سفارش مشتری ساخته می شود.

انتفال قدرت مخلوط کن پودر

سیستم انتقال قدرت در میکسرهای افقی از طریق فولی و تسمه که از موتور به گیربکس که توان آن بر اساس ظرفیت و حجم دستگاه تعیین می شود می باشد. انتخاب نوع گیربکس بسیار مهم می باشد.

متخصصان و مهندسان ماشین آلات بسته بندی به آفرین دوره هایی را در سطح بین المللی برای اندازه گیری و انتخاب بهترین گیربکس متناسب دستگاه دیده اند و تمامی دستگاه ها مهندسی شده طراحی و تولید شده اند.

قیمت دستگاه مخلوط کن پودر

قیمت دستگاه مخلوط کن پودر یا ریبون بلندر بستگی به عواملی مانند ، ظرفیت ، جنس بدنه و توان الکتروموتور و نوع گیربکس دارد ، لطفا جهت مشاوره خرید و کسب اطلاعات فنی و قیمتها با ما تماس بگیرید.

دستگاه انتقال پودر

Call Now Buttonمشاوره